FANDOM

Avaruusoliot asuvat avaruudessa, mutta muutamat asuvat Outolaaksossa. On mahdollista saada avaruusolio perheeseen, jos menee avaruusolion kanssa naimisiin tai tiirailee kaukoputkella miehellä. Avaruusalus voi siepata simin, joka katselee kaukoputkella. Avaruusolioilla on vihreä iho ja mustat silmät. Avaruusaluksessa mies tulee raskaaksi.

On olemassa koodi/koodeja, jossa avaruusoliot ovat mukana. On myös avaruusolioita, joilla on vihreä iho ja tavalliset silmät. Avaruusoliomiehet ovat yleensä Kuhnureita ja naiset KuningatarEmoja.

Bugit Muokkaa

On myös mahdollista, että joku oli pelannut ja sen sim oli kaapattu. Sitten se tuli raskaaksi ja synnytti vauvan. Se tuli samalla tavalla, kun avaruusoliot, mutta se oli tavallinen sim.

Avaruusalus Muokkaa

Avaruusalukset näyttävät ufoilta. Niiden sisällä olevaa ei tiedetä. Mutta YouTubessa on video, jossa ollaan avaruus aluksen sisällä. Kirjoita YouTubeen: Sims 2 Strangetown Alien Abduction: INSIDE the UFO Spaceship (Machinima-Gameplay HYBRID) Tai sitten kirjoita vain "the sims 2 aliens" ja siinä on video, jossa sim makaa vihreällä lattialla. Siinä videossa ollaan avaruusaluksen sisällä. Se on ehkä itse tehty, mutta se saattaa olla pelin tekijän tekemä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki