FANDOM

Cressida Wells (mahdollisesti s. Cressida Atkins) on nais-Sim, joka asuu Bridgeportissa. Hän asuu Cook-perheen kanssa Ladyn avoesteetikkona. Hänen elämäkertansa osoittaa, että Jeffrey ja Lady Cook saattavat piilotella heidän korruptista toimintaa, mutta Cressida ei käy hitaalla. Hän on Hyacinth Atkinsin tytär. Violet Atkins on hänen tätinsä. Ryan Atkins on hänen serkkunsa, ja kun Ryan poistetaan: Jett Atkins on hänen serkku - Ryanin poika. Hänellä on osa-aikatyö spassa. Hänellä on yksi piste kitaransoittotaitoa.

Hän on hyviä ystäviä Emmy Starrin ja Elspeth Cookin kanssa, kaukaisia ystäviä äitinsä kanssa ja tuttavia Lil Blingin kanssa. Hän inhoaa Jeffrey ja Lady Cookia. Se tosiasia, että hänen sukunimensä poikkeaa hänen äitinsä sukunimestä tarkoittaa, että hän joko vaihtoi nimensä tai oli naimisissa jossain kohtaa elämäänsä. Se voi myös tarkoittaa, että hän sai nimensä 'isältä', vaikka sukupuussaan ei ole tiedettyä isää.

Vaikka hän olisi sukua Jett Atkinsille, on mahdollista, että he kaksi aloittavat romanttisen suhteen, koska he eivät näe, että he olisivat sukua toisilleen.

Cressida Wells
Tämä kirjoitus tarvitsee kasvokuvan tai lähikuvan alkuperäisestä Simin ulkonäöstä havainnollistaakseen, mistä on kyse. Etsi kuva Simistä tai lataa yksi ja lisää se.
Elämäkerta
Cressida on Cook-perheen yksityinen avokylpyläasiantuntija. Hän ei ole sokea Jeffreyn ja Lady Cookin metkuille.
Nimi Cressida Wells
Sukupuoli Nainen
Ikä Nuori Aikuinen
Elämäasema Sim
Atkins-suku
Vanhemmat Hyacinth Atkinsadoptioäiti
Sisarukset Ei ole
Siviilisääty Naimaton
Lapset Ei ole
Luonne
Luonteenpiirteet
Hajamielinen
Kömpelö
Toivoton romantikko
Vilkas nukkuja
Urheilullinen
Horoskooppi Jousimies
Elinikäinen toive
Maailmankuulu kirurgi
Suosikit
Pop-musiikki
Sushi
Vaaleanpunainen
Ulkonäkö
Hiusten väri Ruskea
Silmien väri Ruskea
Ihonväri Vaalea
Kehon muoto Hoikka
Muuta tietoa
Peli The Sims 3: Iltahuvit
Pelaaminen Kyllä
Maailma Bridgeport

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki