FANDOM

Elspeth Cook on Lady ja Jeffrey Cookin teinitytär. Hän asuu Bridgeportissa vanhempiensa ja Cressida Wells -Simin kanssa. Hänen äidinpuoleinen isoäitinsä, Jacquelin Chamberlin, on edesmennyt ja haudattu Bridgeportin ainaiseen lepohautausmaahan. Hän vihaa kumpaakin vanhemmistaan johtuen heidän ahneudestaan, ja molemmat ovat hänen vihollisiaan. Hän on Peyton Suzukin etäystävä, joka on lapsenvahti - mutta onneksi hän on parhaita ystäviä ikinä Jett Atkinsin kanssa. Kuten Jett, Elspeth on häirikkö. Hänellä on 6 pistettä rumpujensoittotaitoa ja 2 logiikkataitoa. Elspeth vihaa myös ulkoilmaa ja on kauhuissaan uimisesta johtuen hänen vesikauhustaan. Hän on myös huimapää. Epähuomion takia hänen lempiruokansa on Tri-Tip -pihvi, vaikka hän on Vegetaristi (mikä muistuttaa Jett Atkinsin lempiruokatapausta, Sushia huolimatta siitä, että Jett on Vegetaristi). Elspethillä on täsmälliset ja samanlaiset kasvojenrakenteet kuin hänen äidinpuolisella isoäidilläänkin, Jacquelinilla. Hänen biografiansa toteaa, että hän sai tarpeekseen vanhempiensa ahneudestaan ja pyrkii palauttamaan perheensä sukunimen maineen vielä joku päivä. Hän elää 14 päivää ennen kuin hänestä tulee Nuori Aikuinen ja hänellä on tavaraluettelossaan kirja ja rumpusarja.

Taidot Muokkaa

Kuva Taito Taso
Rummuttaminen 6/10
Logiikka 2/10
Elspeth Cook
The Sims 3: Iltahuvit
Tämä kirjoitus tarvitsee kasvokuvan tai lähikuvan alkuperäisestä Simin ulkonäöstä havainnollistaakseen, mistä on kyse. Etsi kuva Simistä tai lataa yksi ja lisää se.
Elämäkerta
Elspeth ei ole iloinen vanhempiensa juonitteluista ahneuteen ja korruptioon. Hän lupaa vielä joku päivä puhdistaa perheensä sukunimen maineen.
Nimi Elspeth Cook
Sukupuoli Nainen
Ikä Teini
Elämäasema Sim
Cook-suku
Vanhemmat Jeffrey CookLady Cook
Siviilisääty Naimaton
Luonne
Luonteenpiirteet
Ulkoilmanvihaaja
Vesikauhuinen
Huimapää
Vegetaristi
Horoskooppi Neitsyt
Suosikit
Indie-musiikki
Tri-Tip -pihvi
Musta
Ulkonäkö
Hiusten väri Musta ja Punainen
Silmien väri Vihreä
Ihonväri Vaalea
Kehon muoto Hoikka
Muuta tietoa
Peli The Sims 3: Iltahuvit
Pelaaminen Kyllä
Maailma Bridgeport

Cook-suku
Jeffrey - Lady - Elspeth

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki