FANDOM

Hyacinth Atkins on vanhahko Sim, kuka asustelee Bridgeportissa. Hän asuu kaksoissisarensa Violetin ja sisarenpoikansa Jett Atkinsin kanssa. Hyacinth on myös Cressida Wellsin äiti. Kuten siskonsa, hän on eläkkeellä liikealalta tasolta 5 (osastopäällikkö). Hän on siskonsa kanssa parhaita ystäviä, hyviä ystäviä sisarenpoikansa kanssa ja kaukaisia ystäviä tyttärensä kanssa. Hänellä on myös yhteisiä taitoja siskonsa kanssa, mitkä ovat: 8 pianonsoittotaitoa ja 1 karismataitoa. He näyttävät identtisiltä kaksosilta - heillä on suhteellisen vähän eroja ulkonäössä.

Hän ja siskonsa jakavat melkein kaikki heidän tuntomerkkinsä, mukaan lukien useimmat luonteenpiirteistään, heidän makunsa klassilliseen musiikkiin, elinikäiset toiveensa täydelliselle yksityisakvaariolleen, hiustyylinsä ja vaatteet. Tavallisesti he toivovat samoja asioita pelin alussa. Heidän ruumillinen eroavuus on vaatteidensa väreissä ja hiustensa väreissä: Hyacinthin ovat vaaleansiniset ja Violetin ovat vaaleanvioletit, mutta heidän kasvo-ominaisuutensa ovat täysin samat. Hyacinth ja Violet jakavat kaikki luonteenpiirteet lukuun ottamatta yhtä. Hyacinthilla on Onnekas luonteenpiirre, kun taas Violetilla on sen vastakohta, Epäonnekas.

Hän ja kaksoissisarensa ovat nimetty Hyacinthin ja Violetin mukaan 1990-luvun tilannekomediassa Pidetään yllä ulkonäköä.

Hyacinth Atkins
The Sims 3: Iltahuvit
Tämä kirjoitus tarvitsee kasvokuvan tai lähikuvan alkuperäisestä Simin ulkonäöstä havainnollistaakseen, mistä on kyse. Etsi kuva Simistä tai lataa yksi ja lisää se.
Elämäkerta
Vaikka synnyttyään vain yhden minuutin jälkeen kaksoissiskon Violetin, Hyacinth on aina ihaillut Violettia - seuraa häntä perässä ja ostaa jopa samoja vaatteita.
Nimi Hyacinth Atkins
Sukupuoli Nainen
Ikä Vanhus
Elämäasema Sim
Koulutus ja työskentely
Ammatti
Eläkkeellä
Atkins-suku
Sisarukset Violet Atkinskaksoissisar
Siviilisääty Naimaton
Lapset Cressida Wellsadoptiotytär
Luonne
Luonteenpiirteet
Flirttaileva
Hyvänhaluinen
Ei koskaan alasti
Onkija
Onnekas
Horoskooppi Kaksoset
Elinikäinen toive
Esitellä täydellinen yksityisakvaario
Suosikit
Klassillinen musiikki
Sushi
Akvamariini
Ulkonäkö
Hiusten väri Harmaa ja Sininen
Silmien väri Sininen
Ihonväri Kellanruskea
Kehon muoto Hoikka
Muuta tietoa
Peli The Sims 3: Iltahuvit
Pelaaminen Kyllä
Maailma Bridgeport

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki