FANDOM

Jeffrey Cook on ennakkoontehty Sim, kuka asustelee Bridgeportissa. Hän on Lady Cookin aviomies ja Elspeth Cookin isä. Hän on kahden tähden julkkis. Vaikka Jeffrey työskentelee politiikka-alalla ja haaveenaan on päästä korkeimmaksi kyseisellä alalla, hänellä on Epäonnistuja-luonteenpiirre, mikä on ristiriidassa Karismaattinen-luonteenpiirteessä. Hänellä on 3 taitoa pianonsoittotaitoa ja 4 karismataitoa. Jeffreytä sanotaan korruptoituneeksi ja siispä hän ansaitsi vähän mainetta ympäri kaupunkia. Hänen rahojaan käyttää eniten silti vaimonsa, shoppaamiseen. Hän on parhaita ystäviä ikinä Devin Ashtonin ja paikallisen murtovarkaan, Blake Freemanin, kanssa (tämä vahvistaa huhun että Jeffrey on kiero Blaken toiminnan myötä). Hän tietää myös Diana Jonesin ja Lenny Shutterin. Cressida Wells inhoaa Jeffreytä.

Hän, vaimonsa myös, ovat vihattuja tyttärensä silmissä, koska Jeffrey on itsekäs ja ahne.

Jeffrey Cook
The Sims 3: Iltahuvit
Tämä kirjoitus tarvitsee kasvokuvan tai lähikuvan alkuperäisestä Simin ulkonäöstä havainnollistaakseen, mistä on kyse. Etsi kuva Simistä tai lataa yksi ja lisää se.
Elämäkerta
Rehellinen poliitikko ja korruption viettelemä perhemies, Jeffrey, käyttää hänen mainettaan hyvin kunnioitettuna ja luotettuna valittuna toimihenkilönä täyttääkseen henkilökohtaiset asialistansa.
Nimi Jeffrey Cook
Sukupuoli Mies
Ikä Aikuinen
Elämäasema Sim
Koulutus ja työskentely
Ammatti
Kaupunginvaltuuston jäsen
Cook-suku
Romanssit Lady Cook 
Siviilisääty Naimisissa
Lapset Elspeth Cook 
Luonne
Luonteenpiirteet
Pelkuri
Sitoutumisongelmia
Kunnianhimoinen
Äreä
Epäonnistuja
Horoskooppi Kaksoset
Elinikäinen toive
Vapaan maan Johtaja
Suosikit
Pop
Maapähkinähillovoileivät
Akvamariini
Ulkonäkö
Hiusten väri Harmaa
Silmien väri Harmaa
Ihonväri Vaalea
Kehon muoto Lihava
Yhteiskunnallinen tilanne
Julkkisasema 2/5 tähteä
Muuta tietoa
Peli The Sims 3: Iltahuvit
Pelaaminen Kyllä
Maailma Bridgeport

Cook-suku
Jeffrey - Lady - Elspeth

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki