FANDOM

Lady Cook (o.s. Chamberlin) on ennakkoontehty Sim, joka asuu Bridgeportissa. Hän on pelin alussa edesmenneen Jacquelin Chamberlinin tytär, Jeffrey Cookin vaimo ja Elspeth Cookin äiti, kuka on myös hänen vihollisensa. Hänen aviomiehensä työskentelee poliitikkona ja hän on sekaantunut riitaan johtuen hänen korruptisista näkemyksistä. Lady taas on työtön. Hänen elämäkertansa toteaa, että hän rakastaa aviomiehensä rahoja ( vaikka hän ei ole Säästeliäs eikä Vetelehtijä ) enemmän kuin miehensä rakastaa ja Lady tuhlaa rahoja keskustassa shoppailuun. Hänellä näyttää olevan jokseenkin aatelinen alkuperä, koska hänellä on "Lady" arvonimi, vaikka hänellä ei ole yhtään kuuluisa asema, mutta aviomiehellään on 2 kuuluisuusasema tähteä. Hänellä on pieni valikoima taitoja, 1 piste pianotaitoa ja 2 juomientekotaitoa.

Johtuen ongelmasta hänen kasvonsa näyttävät epärehellisiltä joskus Simin ruudulla mutta se saattaa vaihtua hänen elämänsä aikana. Hänen äitinsä voi pohjustua Yhdysvaltojen ensimmäiseen naiseen, Jacquelin Kennedyyn. Lady Cook saattaa pohjustua hänen vallanperijäänsä, Lady Birdiin.

Alan Stanley on myös Lady Cookin ystävä.

Lady Cook
Lady Cook.png
Elämäkerta
On yksi asia mitä Lady Cook rakastaa enemmän kuin aviomiestään - hänen rahojaan. Kun hän ei ole kiireinen ollessaan hemmoteltu perheen live-kylpyläasiantuntijalla, hänet voidaan löytää keskustasta shoppaamassa hienostuneimmissa kaupoissa.
Nimi Lady Cook
Sukupuoli Nainen
Ikä Aikuinen
Elämäasema Sim
Cook-suku/Chamberlin-suku
Vanhemmat Jacquelin Chamberlin
Romanssit Jeffrey Cook 
Lapset Elspeth Cook 
Luonne
Luonteenpiirteet
Snobi
Siisti
Neuroottinen
Lastenvihaaja
Pelkuri
Horoskooppi Leijona
Elinikäinen toive
Supersuosittu
Suosikit
Klassillinen musiikki
Syyssalaatti
Keltainen
Ulkonäkö
Hiusten väri Vaalea
Silmien väri Ruskea
Ihonväri Vaalea
Kehon muoto Hoikka
Muuta tietoa
Peli The Sims 3: Iltahuvit
Pelaaminen Kyllä
Maailma Bridgeport

Cook-suku JeffreyLady - Elspeth

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki