FANDOM

Rain Leary on ennakkoontehty Sim, joka asuu Clique-taloudessa Willow Lyndin, Morgan Flynnin ja Cevin Faronin kanssa ja on ainut teini-ikäinen siellä. Hänellä on isä, äiti, ja kaksi siskoa, Cookie ja Sunshine, ketkä asuvat toisella puolella Moonlight Bayta. Hänen isänsä ja äitinsä ovat hänen vihollisiaan. Rainin tukka on epäluonnollisen värinen, joka vihjaa, että hän on voinut värjätä sen. Häntä voi olla vaikea löytää, koska hän vihaa ulkoilmaa ja on erakko. Hän muistuttaa samankaltaisuudeltaan Elspeth Cookia, erästä teiniä Bridgeportista, sillä hänellä on samanlaiset hiukset, suosikit ja luonteenpiirteet.

Hänen äitinsä Kara Leary kuolee muutamaa päivää ennen kuin Rain kasvaa aikuiseksi, ja hänen isänsä muutamaa päivää myöhemmin. Rainilla on yllään kaikki-yhdessä-toppi ja sinipunainen liivi, mustat revityt farkut vähän niin kuin hänen siskon, Sunshinen, ja pitkät mustat saappaat.

Rain Leary
Rain Leary
The Sims 3
Elämäkerta
Rainin oli vain pakko päästä eroon hänen vanhemmistaan. Hän ei voinut sietää kaikkea sitä jatkuvaa ylistystä koskien mitään. Nyt hän voi olla rauhassa, nauttien "Hyvästä" Musiikista ja hänen muutamista viimeisistä lukiopäivistään.
Nimi Rain Leary
Sukupuoli Nainen
Ikä Teini
Elämäasema Sim
Leary-suku
Vanhemmat James Leary ja Kara Leary
Sisarukset Cookie Leary , Sunshine Leary 
Siviilisääty Naimaton
Clique-talous
Kämppäkaverit Morgan FlynnWillow Lynd,Cevin Faron
Luonne
Luonteenpiirteet
Ystävällinen
Vegetaristi
Erakko
Ulkoilmanvihaaja
Suosikit
Elektroninen musiikki
Pariloitu juusto
Sininen
Ulkonäkö
Hiusten väri Musta ja Sininen
Silmien väri Purppura
Ihonväri Vaalea
Kehon muoto Hoikka
Muuta tietoa
Peli The Sims 3 (konsoli)
Pelaaminen Kyllä
Maailma Moonlight Bay

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki