FANDOM

Violet Atkins on vanhahko Sim, kuka asustelee Bridgeportissa. Hän asuu kaksoissisarensa Hyacinth Atkinsin ja lapsenlapsensa Jett Atkinsin kanssa. Poikansa, Ryan Atkins, on NPC, tavallisesti järjestyksenvalvojana, baarimikkona tai paparazzina. Kuten siskonsa, hän on eläkkeellä liikealalta tasolta 5 (osastopäällikkö).

Hän on siskonsa kanssa parhaita ystäviä, hyviä ystäviä lapsenlapsensa kanssa ja inhoaa poikaansa. Hänellä on yhteisiä taitoja siskonsa kanssa, mitkä ovat: 8 pianonsoittotaitoa ja 1 karismataitoa. Hän ja siskonsa jakavat melkein kaikki heidän tuntomerkkinsä, mukaan lukien useimmat luonteenpiirteistään, heidän makunsa klassilliseen musiikkiin, elinikäiset toiveensa täydelliselle yksityisakvaariolleen, hiustyylinsä ja vaatteet. Tavallisesti he toivovat samoja asioita pelin alussa. Heidän ruumillinen eroavuus on vaatteidensa väreissä ja hiustensa väreissä: Hyacinthin ovat vaaleansiniset ja Violetin ovat vaaleanvioletit, mutta heidän kasvo-ominaisuutensa ovat täysin samat. Hyacinth ja Violet jakavat kaikki luonteenpiirteet lukuun ottamatta yhtä. Hyacinthilla on Onnekas luonteenpiirre, kun taas Violetilla on sen vastakohta, Epäonnekas. Siskoilla on myös sama horoskooppi, Kaksoset.

Hän ja kaksoissisarensa ovat nimetty Violetin ja Hyacinthin mukaan 1990-luvun tilannekomediassa Pidetään yllä ulkonäköä.

Violet Atkins
The Sims 3: Iltahuvit
Tämä kirjoitus tarvitsee kasvokuvan tai lähikuvan alkuperäisestä Simin ulkonäöstä havainnollistaakseen, mistä on kyse. Etsi kuva Simistä tai lataa yksi ja lisää se.

Elämäkerta
Violet on toista siskoa suorapuheisempi korkeassa yhteisössä Atkins kaksosissa - mikä tekee hänestä duon epävirallisen johtajan.
Nimi Violet Atkins
Sukupuoli Nainen
Ikä Vanhus
Elämäasema Sim
Koulutus ja työskentely
Ammatti
Eläkkeellä
Atkins-suku
Sisarukset Hyacinth Atkins kaksoissisar
Siviilisääty Naimaton
Lapset Ryan Atkinsadoptiopoika
Luonne
Luonteenpiirteet
Flirttaileva
Hyvänhaluinen
Ei koskaan alasti
Epäonnekas
Onkija
Horoskooppi Kaksoset
Elinikäinen toive
Esitellä täydellinen yksityisakvaario

Suosikit
Klassillinen musiikki
Torttu
Liila
Ulkonäkö
Hiusten väri Liila
Silmien väri Sininen
Ihonväri Kellanruskea
Kehon muoto Hoikka
Muuta tietoa
Peli The Sims 3: Iltahuvit
Pelaaminen Kyllä
Maailma Bridgeport

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki